tisdag 19 februari 2013

OPI On Her Majesty's Secret Service

Det var ju ett tag sedan den omåttligt hypade Bond-inspirerade kollektionen Skyfall släpptes hos OPI. Trots detta har jag fortfarande lack kvar att visa från den. Kanske inte jättespännande att visa upp egentligen, men nu när jag har dem kan jag ju passa på...

Faktum är ju också att flera av Bond-lacken är såpass fina att de förtjänar att visas upp många gånger. Detta är ett av dem. Färgen är något svårt att beskriva. En stålblå/-grå bas med flerfärgat glitter kan man väl säga. Jag ser i alla fall guldigt, grönt och blått glitter, men det är mycket möjligt att det finns något mer. Kanske rosa också?

Alla Skyfall-lack som jag hittills testat har haft perfekt formula i mina ögon. Detta är inget undantag. Dock är det ganska skirt så det kräver några lager. Jag tror ändå att jag stannade på tre ganska tunna lager och det får väl anses godkänt. Kanske kan man lägga det över en grundfärg men jag tror ändå detta lack tjänar på att visas på egen hand.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar