fredag 31 augusti 2012

Scratch Nails Black Pearl

Nu är jag för dålig, missat holofredagen flera veckor i rad! Hade ett inlägg på g nu, men det var alldeles för dåliga bilder så jag raderade det. Istället får ni se detta... 

Jag är lite osäker på om jag verkligen vill kalla detta lack för svart. Ibland känns det som om det drar mer åt grått. Eftersom namnet innehållet ordet svart får det dock följa med i den svarta veckan ändå.

Okej, vi kan kalla det gråsvart i alla fall. Eller svartgrå. Det livas upp lite av det finmalda silverskimret. Skimret ger också mer djup i färgen, det blir inte platt och trist, som en del gråsvarta lack faktiskt kan bli. Även detta är helt klart en favorit!

Formulan är helt okej. Lite rinnig möjligtvis, men det går ändå fint att kontrollera lacket. Tre lager tror jag att jag använde, men man klarar sig allt på två också, i alla fall om de är relativt flödiga.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar