fredag 10 augusti 2012

Holofredag: A-England Ascalon

Jag lyckas verkligen inte leverera några riktiga mästerverk när det är dags för holofredag. I alla fall inte när det kommer till holografisk effekt. Ascalon är verkligen ett fint lack, men mycket till holo är det dessvärre inte. Förvisso var det inte heller mycket till sol när jag fotade det, så helt och hållet Ascalons fel är det väl ändå inte.

Hur som helst, färgen är i grunden grålila. Det är nästan lite duokroma skiftningar mellan det gråa och lila, mycket fint!

Formulan gillade jag verkligen, helt klart det bästa A-England jag testat hittills. Det var inga som helst problem med detta. Jag tror att jag har tre lager på bilderna men det hade absolut räckt med två också.




 





4 kommentarer:

  1. Tjusigt! Grått holo är fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och ja, det är det verkligen. Jag gillar alla som drar åt t.ex. sand, grått, svart när det kommer till holo.

      Radera
  2. Jag ska nog ge det en ny chans. Första gången jag träffade Anne från Nailtastic bar jag det här lacket och hon hade de mest glamorösa naglarna som gnistrade i solen så mitt bleknade liksom...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah, då kan jag förstå att det inte känns så kul... Men det är helt klart värt en andra chans!

      Radera